DEN

Dzień Edukacji Narodowej

60 - lecie

Wspominamy

Nabór do świetlicy szkolnej PDF Drukuj Email
Wpisany przez Anna Szurdak   

SZCZEGÓŁOWY  PLAN  PRACY  ŚWIETLICY  SZKOLNEJ  NA ROK  2019/2020

Zajęcia realizowane w ciągu całego roku szkolnego:

  • Rozwijanie kompetencji czytelniczych wśród dzieci
  • Wzbogacenie wiedzy dzieci w zakresie posługiwania się komputerem oraz zapoznanie z zasadami bezpiecznego korzystania z multimediów.
  • Organizowanie zespołowej nauki, wdrażanie do samodzielnej pracy umysłowej i udzielanie indywidualnej pomocy uczniom mającym trudności w nauce
  • Zapoznanie dzieci z otaczającym  światem oraz normami obowiązującymi w społeczeństwie.
  • Kształtowanie sprawności manualnej w zajęciach plastycznych, technicznych, muzycznych i zabawach.
  • Organizowanie konkursów świetlicowych i szkolnych dających możliwość szerszego udziału wychowanków w życiu szkoły
  • Kształtowanie właściwego stosunku do przyrody
  • Wdrażanie do bezpiecznego zachowania w domu, w szkole, na boisku szkolnym
  • Zachęcanie dzieci poprzez eksperymenty do poznawania świata
  • Organizowanie zajęć i gier sportowych mających na celu prawidłowy rozwój fizyczny uczniów

ZADANIE GŁÓWNE

-temat tygodnia

ZADANIE SZCZEGÓŁOWE

WRZESIEŃ

1.

Żegnajcie wakacje!

  • Zapoznanie uczniów z Regulaminem Świetlicy
  • Integracja zespołu i zachęcenie do wspólnej zabawy
  • Wyrabianie nawyków porządkowych
  • Wakacyjne wspomnienia
  • Praca z wykorzystaniem map w celu odszukania wakacyjnych miejscowości
  • Zachęcanie do wspólnych zabaw na placu zabaw i boisku szkolnym

2.

Bezpieczni w szkole i w drodze do szkoły

  • Przypomnienie zasad bezpiecznego zachowania się na ulicy –praca z książką sygnalizującą poprawność odpowiedzi
  • Poznajemy znaki drogowe- kolorowanie znaków
  • · Omówienie pracy policjanta

3.

Pożegnanie lata

  • Kształcenie umiejętności dostrzegania zmian w przyrodzie
  • Zabawy z kasztanów i żołędzi
  • · Zwrócenie uwagi na cykliczność pór roku, określenie charakterystycznych cech jesieni.

4.

Przeciwdziałanie

agresji!

 

  • Układamy przepis na dobrego przyjaciela.
  • Poznanie terminów przemoc i agresja. Uświadomienie skutków pozytywnych zachowań, budowanie pozytywnych relacji.
  • Rozmowy i pogadanki na temat agresji i przemocy, burza mózgów – pozytywne zachowania.
  • Czytanie bajek z morałem

PAŹDZIERNIK

1.

Zwierzęta i ich środowisko

  • Zapoznanie dzieci ze zwierzętami różnych sfer klimatycznych.
  • Zwierzęta duże i małe – konkurs plastyczny.
  • Kalambury zwierzęta żyjące na wsi, w lesie i na łące oraz w dalekich krajach
  • Wykonywanie zwierzaków z różnych dostępnych materiałów

 

2.

Pomagamy zwierzakom

  • Wdrażanie do przestrzegania zasad obchodzenia się ze zwierzętami.
  • Zwierzęta egzotyczne-praca z atlasem.
  • Zwierzęta zagrożone wyginięciem w Polsce.
  • Korzystanie z Internetu – odwiedzenie strony
  • Światowy Dzień Ochrony Zwierząt

– pogadanka, rozmowy na temat możliwości pomocy zwierzętom, odpowiedzialności za swoje zwierzę.

 

3.

Nasi pupile

  • Kształtowanie umiejętności opieki nad zwierzęciem.
  • Wdrażanie do poczucia odpowiedzialności za swojego pupila.
  • · Dzielimy się spostrzeżeniami dotyczącymi  zwyczajów zwierząt hodowanych w domu, sposobu pielęgnacji i karmienia.

4.

Skrzydlaci przyjaciele

  • Kształtowanie właściwych postaw wobec zwierząt, uwrażliwienie na ich los.
  • Rozmowa na temat dnia ptaków oraz znanych gatunków.
  • Oglądanie albumów przyrodniczych.
  • Czytanie ciekawostek o ptakach, rozmowy na temat ptasich zwyczajów.

 

LISTOPAD

1.

Jestem Polakiem!

  • Interpretacja wiersza ,,Kto ty jesteś?”
  • Legendy i zwyczaje polskie
  • Znaczenie odzyskania niepodległości dla Polaków, symbole narodowe-pogadanka

 

2.

Moje zabawki

  • Rozmowy w kręgu o ulubionych zabawkach
  • „Moja ulubiona zabawka”-praca plastyczna
  • Przedstawienie ulubionych zabawek
  • Wyścigi resoraków, kapsle, rzucanie monetą.

3.

Zabawki moich przodków

  • Oglądanie rekwizytów w muzeum zabawek – korzystanie z Internetu.
  • Zabawki naszych dziadków
  • Rozwijanie wyobraźni

 

4.

Dzień pluszowego misia

  • Przybliżenie sylwetek bajkowych bohaterów / Miś Yogi, Kubuś Puchatek, Miś Paddington, Miś Uszatek
  • Próba stworzenia własnej bajki o misiu
  • ,,Mój pluszowy przyjaciel,,-praca plastyczna

 

GRUDZIEŃ

1.

Kolorowy świat bajek i baśni

  • Rozbudzanie zamiłowania do obcowania z książką,
  • Poznanie nowych utworów literackich, rozwijanie wyobraźni.
  • Tworzenie własnych zakończeń do wybranej baśni,
  • Zabawy zespołowe

2.

Tradycje świąteczne

  • Przypomnienie tradycji związanych ze Świętami Bożego Narodzenia
  • Poznanie historii Świętego Mikołaja
  • Różnice i podobieństwa w naszym kraju w związku z obchodzeniem Świąt Bożego Narodzenia
  • „Wigilijne menu” – przeglądanie książek kucharskich, układanki, zagadki

3.

Przy wigilijnym stole

  • Wykonanie ozdób choinkowych, kartek i dekoracji świątecznej.
  • Rozmowa na temat przesłania baśni, uczuć związanych ze świętami i zwyczajami panującymi w domach.
  • Dawanie czy dostawanie? – co sprawia więcej radości?.

 

STYCZEŃ

1.

Nowy rok!

  • Tworzenie noworocznych postanowień
  • Omówienie przysłów związanych z Nowym Rokiem
  • Poznajemy kraje wiecznego lodu
  • Zabawy karnawałowe-kotyliony,maski karnawałowe(praca plastyczna)

 

2.

Bezpieczna zima.

  • Rozmowy o zimowych dyscyplinach sportowych
  • Omawiamy zasady bezpiecznego spędzania ferii zimowych
  • Planujemy ferie zimowe

LUTY

1.

Legendy i podania ludowe

  • Poznanie sposobów przekazywania legend
  • Czytanie różnych podań,legend
  • Wykonanie Smoka dowolną techniką plastyczną

2.

Walentynki

  • Skąd się wzięły Walentynki-pogadanka
  • Szukamy śmiesznych miłosnych wierszyków
  • Tworzymy Walentynki dla bliskich-prace plastyczne

3.

Zwierzęta zimą

  • Zapoznanie z zimowymi zwyczajami zwierząt
  • Omówienie sposobów pomagania zwierzętom
  • Rozpoznawanie śladów zwierząt na śniegu

 

4.

Zimowe sporty

  • Zapoznanie z zasadami bezpieczeństwa podczas uprawiania sportu
  • Przedstawienie różnych dyscyplin sportowych
  • Zimowe sporty-prace plastyczne

 

MARZEC

1.

Święto kobiet!

  • Przybliżenie postaci sławnych kobiet
  • Dyskusja na temat ,,Kto to jest dama, a kto to dżentelmen”
  • Zasady zachowania wobec kobiet
  • Wykonanie laurki dla siostry,mamy,pań

 

2.

Zwyczaje wielkanocne

  • Omawianie tradycji wielkanocnych
  • Konstruowanie wielkanocnego menu
  • Zapoznanie z obchodami Świąt Wielkanocnych na świecie
  • Pisanie listów do Zajączka Wielkanocnego

3.

Powitanie wiosny

  • Obserwacja zmian zachodzących w przyrodzie
  • Wiosna-praca plastyczna
  • Pierwsze kwiaty wiosenne - dyskusja
  • Nowalijki-pierwsze warzywa-prezentacja

4.

Zdrowe nawyki

  • Zapoznanie z piramidą żywieniową
  • Propagowanie zdrowego stylu życia
  • Kształtowanie zdrowych nawyków spędzania czasu

 

KWIECIEŃ

1.

Kim będę kiedy dorosnę?

  • Poznajemy zawody-dyskusja
  • Zawód marzeń-praca plastyczna
  • Zalety i plusy znanych zawodów

 

2.

Jesteśmy tolerancyjni

  • Kształtowanie u uczniów postawy tolerancji, akceptacji i wyrozumiałości dla odmiennych zachowań innych ludzi
  • Uczenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo kolegi , koleżanki.
  • Praca plastyczna- „ Metamorfoza- jak mógłbym wyglądać”- rysowanie autoportretu.

 

3.

Ja i moja rodzina

  • Pogłębianie szacunku dla rodziców i osób starszych
  • Rodzina bliższa i dalsza – wyjaśnienie pojęć takich jak kuzyn, siostrzeniec, bratowa, teściowa, itp.
  • Jak mogę pomóc mamie i tacie w codziennych obowiązkach – burza mózgów. Wykonanie upominku dla mamy.

 

4.

Technika dawniej i dziś

  • Rozwijanie zainteresowania najnowszymi osiągnięciami technicznymi człowieka.
  • Urządzenia techniczne dawniej i dziś – rozmowa. Oglądanie albumów dotyczących cudów techniki.
  • Zgaduj – zgadula – odgadywanie nazw urządzeń technicznych. Zabawa „Do czego to służy?”.

MAJ

1.

Majowe święta!

  • Rozmowa na temat świąt narodowych 1 maja i 3 maja. Dlaczego je obchodzimy? Wyrabianie pozytywnego stosunku do kraju w którym mieszkamy.
  • Nasze symbole narodowe- praca plastyczne

2.

Moja mama

  • Podkreślanie ważnej roli matki, ojca w rodzinie.
  • Zabawa w dom; pełnienie ról rodziców i dzieci.
  • Pogłębianie szacunku dla rodziców

3.

Dbamy o nasze środowisko!

  • Rozmowa na temat konieczności ochrony środowiska.
  • Rośliny i zwierzęta chronione w Polsce – praca z albumami zwierząt.
  • Próba odpowiedzi na pytanie „ Dlaczego niektórym roślinom i zwierzętom w Polsce grozi wyginięcie?”

 

4.

Nasze dziecięce marzenia

  • Przypomnienie i poszerzenie wiadomości na temat praw i obowiązków dziecka
  • Uświadamianie dzieciom ich wartości oraz prawa do bezpieczeństwa i radosnego dzieciństwa;
  • Dziecięca wizja świata i przyszłości- praca plastyczna.
  • Order Uśmiechu- dzieci wręczają nagrody dorosłym- poznajemy laureatów.
  • Dzieci różnych narodowości- cechy charakterystyczne, podobieństwa i różnice- rozmowa kierowana.
  • Dziecięce marzenia-praca plastyczna

CZERWIEC

1.

Wyjeżdżamy na wakacje!

  • Budzenie zainteresowań krajoznawczych;
  • Poznanie walorów przyrodniczych i turystycznych Polski.
  • Podróż moich marzeń, poznanie najważniejszych zabytków i miejsc, które warto zobaczyć.
  • Jak pisać listy i kartki z wakacji
  • Wakacje na wsi, wakacje w mieście -propagowanie aktywnego spędzania wakacji

2.

Pamiętamy o bezpieczeństwie podczas wypoczynku

  • Wdrażanie do odpowiedniego zachowania na obozach i koloniach oraz przestrzegania zasad bezpieczeństwa.
  • Zachęcanie do racjonalnego wykorzystania wolnego czasu
  • Bezpieczne i rozsądne korzystanie z kąpieli słonecznych i wodnych – rozmowa.

3.

Do widzenia szkoło!

  • Wspomnienia świetlicowe – wypowiedzi dzieci na temat śmiesznych, miłych wydarzeń w świetlicy.
  • Moje wakacyjne plany - rozmowa.
  • Świetlicowe porządki- wspólnie sprzątamy świetlicę.

 

SZCZEGÓŁOWY PLAN PRACY ŚWIETLICY SZKOLNEJ NA ROK 2019/2020

Zajęcia realizowane w ciągu całego roku szkolnego:

· Rozwijanie kompetencji czytelniczych wśród dzieci

· Wzbogacenie wiedzy dzieci w zakresie posługiwania się komputerem oraz zapoznanie z zasadami bezpiecznego korzystania z multimediów.

· Organizowanie zespołowej nauki, wdrażanie do samodzielnej pracy umysłowej i udzielanie indywidualnej pomocy uczniom mającym trudności w nauce

· Zapoznanie dzieci z otaczającym  światem oraz normami obowiązującymi w społeczeństwie.

· Kształtowanie sprawności manualnej w zajęciach plastycznych, technicznych, muzycznych i zabawach.

· Organizowanie konkursów świetlicowych i szkolnych dających możliwość szerszego udziału wychowanków w życiu szkoły

· Kształtowanie właściwego stosunku do przyrody

· Wdrażanie do bezpiecznego zachowania w domu, w szkole, na boisku szkolnym

· Zachęcanie dzieci poprzez eksperymenty do poznawania świata

· Organizowanie zajęć i gier sportowych mających na celu prawidłowy rozwój fizyczny uczniów

ZADANIE GŁÓWNE

-temat tygodnia

ZADANIE SZCZEGÓŁOWE

WRZESIEŃ

1.

Żegnajcie wakacje!

· Zapoznanie uczniów z Regulaminem Świetlicy

· Integracja zespołu i zachęcenie do wspólnej zabawy

· Wyrabianie nawyków porządkowych

· Wakacyjne wspomnienia

· Praca z wykorzystaniem map w celu odszukania wakacyjnych miejscowości

· Zachęcanie do wspólnych zabaw na placu zabaw i boisku szkolnym

2.

Bezpieczni w szkole i w drodze do szkoły

· Przypomnienie zasad bezpiecznego zachowania się na ulicy –praca z książką sygnalizującą poprawność odpowiedzi

· Poznajemy znaki drogowe- kolorowanie znaków

· Omówienie pracy policjanta

3.

Pożegnanie lata

  • Kształcenie umiejętności dostrzegania zmian w przyrodzie
  • Zabawy z kasztanów i żołędzi

· Zwrócenie uwagi na cykliczność pór roku, określenie charakterystycznych cech jesieni.

4.

Przeciwdziałanie

agresji!

· Układamy przepis na dobrego przyjaciela.

· Poznanie terminów przemoc i agresja. Uświadomienie skutków pozytywnych zachowań, budowanie pozytywnych relacji.

· Rozmowy i pogadanki na temat agresji i przemocy, burza mózgów – pozytywne zachowania.

· Czytanie bajek z morałem

PAŹDZIERNIK

1.

Zwierzęta i ich środowisko

· Zapoznanie dzieci ze zwierzętami różnych sfer klimatycznych.

· Zwierzęta duże i małe – konkurs plastyczny.

· Kalambury zwierzęta żyjące na wsi, w lesie i na łące oraz w dalekich krajach

· Wykonywanie zwierzaków z różnych dostępnych materiałów

 

2.

Pomagamy zwierzakom

· Wdrażanie do przestrzegania zasad obchodzenia się ze zwierzętami.

· Zwierzęta egzotyczne-praca z atlasem.

· Zwierzęta zagrożone wyginięciem w Polsce.

· Korzystanie z Internetu – odwiedzenie strony

· Światowy Dzień Ochrony Zwierząt

– pogadanka, rozmowy na temat możliwości pomocy zwierzętom, odpowiedzialności za swoje zwierzę.

 

3.

Nasi pupile

· Kształtowanie umiejętności opieki nad zwierzęciem.

· Wdrażanie do poczucia odpowiedzialności za swojego pupila.

· Dzielimy się spostrzeżeniami dotyczącymi zwyczajów zwierząt hodowanych w domu, sposobu pielęgnacji i karmienia.

4.

Skrzydlaci przyjaciele

· Kształtowanie właściwych postaw wobec zwierząt, uwrażliwienie na ich los.

· Rozmowa na temat dnia ptaków oraz znanych gatunków.

· Oglądanie albumów przyrodniczych.

· Czytanie ciekawostek o ptakach, rozmowy na temat ptasich zwyczajów.

 

LISTOPAD

1.

Jestem Polakiem!

  • Interpretacja wiersza ,,Kto ty jesteś?”
  • Legendy i zwyczaje polskie
  • Znaczenie odzyskania niepodległości dla Polaków, symbole narodowe-pogadanka

 

2.

Moje zabawki

· Rozmowy w kręgu o ulubionych zabawkach

· „Moja ulubiona zabawka”-praca plastyczna

· Przedstawienie ulubionych zabawek

· Wyścigi resoraków, kapsle, rzucanie monetą.

3.

Zabawki moich przodków

· Oglądanie rekwizytów w muzeum zabawek – korzystanie z Internetu.

· Zabawki naszych dziadków

· Rozwijanie wyobraźni

 

4.

Dzień pluszowego misia

· Przybliżenie sylwetek bajkowych bohaterów / Miś Yogi, Kubuś Puchatek, Miś Paddington, Miś Uszatek

· Próba stworzenia własnej bajki o misiu

· ,,Mój pluszowy przyjaciel,,-praca plastyczna

 

GRUDZIEŃ

1.

Kolorowy świat bajek i baśni

· Rozbudzanie zamiłowania do obcowania z książką,

· Poznanie nowych utworów literackich, rozwijanie wyobraźni.

· Tworzenie własnych zakończeń do wybranej baśni,

· Zabawy zespołowe

2.

Tradycje świąteczne

· Przypomnienie tradycji związanych ze Świętami Bożego Narodzenia

· Poznanie historii Świętego Mikołaja

· Różnice i podobieństwa w naszym kraju w związku z obchodzeniem Świąt Bożego Narodzenia

· „Wigilijne menu” – przeglądanie książek kucharskich, układanki, zagadki

3.

Przy wigilijnym stole

· Wykonanie ozdób choinkowych, kartek i dekoracji świątecznej.

· Rozmowa na temat przesłania baśni, uczuć związanych ze świętami i zwyczajami panującymi w domach.

  • Dawanie czy dostawanie? – co sprawia więcej radości?.

STYCZEŃ

1.

Nowy rok!

· Tworzenie noworocznych postanowień

· Omówienie przysłów związanych z Nowym Rokiem

· Poznajemy kraje wiecznego lodu

· Zabawy karnawałowe-kotyliony,maski karnawałowe(praca plastyczna)

 

2.

Bezpieczna zima.

· Rozmowy o zimowych dyscyplinach sportowych

· Omawiamy zasady bezpiecznego spędzania ferii zimowych

· Planujemy ferie zimowe

LUTY

1.

Legendy i podania ludowe

· Poznanie sposobów przekazywania legend

· Czytanie różnych podań,legend

· Wykonanie Smoka dowolną techniką plastyczną

2.

Walentynki

· Skąd się wzięły Walentynki-pogadanka

· Szukamy śmiesznych miłosnych wierszyków

· Tworzymy Walentynki dla bliskich-prace plastyczne

3.

Zwierzęta zimą

· Zapoznanie z zimowymi zwyczajami zwierząt

· Omówienie sposobów pomagania zwierzętom

· Rozpoznawanie śladów zwierząt na śniegu

4.

Zimowe sporty

· Zapoznanie z zasadami bezpieczeństwa podczas uprawiania sportu

· Przedstawienie różnych dyscyplin sportowych

· Zimowe sporty-prace plastyczne

 

MARZEC

1.

Święto kobiet!

· Przybliżenie postaci sławnych kobiet

· Dyskusja na temat ,,Kto to jest dama, a kto to dżentelmen”

· Zasady zachowania wobec kobiet

· Wykonanie laurki dla siostry,mamy,pań

 

2.

Zwyczaje wielkanocne

· Omawianie tradycji wielkanocnych

· Konstruowanie wielkanocnego menu

· Zapoznanie z obchodami Świąt Wielkanocnych na świecie

· Pisanie listów do Zajączka Wielkanocnego

3.

Powitanie wiosny

· Obserwacja zmian zachodzących w przyrodzie

· Wiosna-praca plastyczna

· Pierwsze kwiaty wiosenne - dyskusja

· Nowalijki-pierwsze warzywa-prezentacja

4.

Zdrowe nawyki

· Zapoznanie z piramidą żywieniową

· Propagowanie zdrowego stylu życia

· Kształtowanie zdrowych nawyków spędzania czasu

 

KWIECIEŃ

1.

Kim będę kiedy dorosnę?

· Poznajemy zawody-dyskusja

· Zawód marzeń-praca plastyczna

· Zalety i plusy znanych zawodów

 

2.

Jesteśmy tolerancyjni

· Kształtowanie u uczniów postawy tolerancji, akceptacji i wyrozumiałości dla odmiennych zachowań innych ludzi

· Uczenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo kolegi , koleżanki.

· Praca plastyczna- „ Metamorfoza- jak mógłbym wyglądać”- rysowanie autoportretu.

 

3.

Ja i moja rodzina

· Pogłębianie szacunku dla rodziców i osób starszych

· Rodzina bliższa i dalsza – wyjaśnienie pojęć takich jak kuzyn, siostrzeniec, bratowa, teściowa, itp.

· Jak mogę pomóc mamie i tacie w codziennych obowiązkach – burza mózgów. Wykonanie upominku dla mamy.

 

4.

Technika dawniej i dziś

· Rozwijanie zainteresowania najnowszymi osiągnięciami technicznymi człowieka.

· Urządzenia techniczne dawniej i dziś – rozmowa. Oglądanie albumów dotyczących cudów techniki.

· Zgaduj – zgadula – odgadywanie nazw urządzeń technicznych. Zabawa „Do czego to służy?”.

MAJ

1.

Majowe święta!

· Rozmowa na temat świąt narodowych 1 maja i 3 maja. Dlaczego je obchodzimy? Wyrabianie pozytywnego stosunku do kraju w którym mieszkamy.

· Nasze symbole narodowe- praca plastyczne

2.

Moja mama

· Podkreślanie ważnej roli matki, ojca w rodzinie.

· Zabawa w dom; pełnienie ról rodziców i dzieci.

· Pogłębianie szacunku dla rodziców

3.

Dbamy o nasze środowisko!

· Rozmowa na temat konieczności ochrony środowiska.

· Rośliny i zwierzęta chronione w Polsce – praca z albumami zwierząt.

· Próba odpowiedzi na pytanie „ Dlaczego niektórym roślinom i zwierzętom w Polsce grozi wyginięcie?”

 

4.

Nasze dziecięce marzenia

· Przypomnienie i poszerzenie wiadomości na temat praw i obowiązków dziecka

· Uświadamianie dzieciom ich wartości oraz prawa do bezpieczeństwa i radosnego dzieciństwa;

· Dziecięca wizja świata i przyszłości- praca plastyczna.

· Order Uśmiechu- dzieci wręczają nagrody dorosłym- poznajemy laureatów.

· Dzieci różnych narodowości- cechy charakterystyczne, podobieństwa i różnice- rozmowa kierowana.

· Dziecięce marzenia-praca plastyczna

CZERWIEC

1.

Wyjeżdżamy na wakacje!

· Budzenie zainteresowań krajoznawczych;

· Poznanie walorów przyrodniczych i turystycznych Polski.

· Podróż moich marzeń, poznanie najważniejszych zabytków i miejsc, które warto zobaczyć.

· Jak pisać listy i kartki z wakacji

· Wakacje na wsi, wakacje w mieście -propagowanie aktywnego spędzania wakacji

2.

Pamiętamy o bezpieczeństwie podczas wypoczynku

· Wdrażanie do odpowiedniego zachowania na obozach i koloniach oraz przestrzegania zasad bezpieczeństwa.

· Zachęcanie do racjonalnego wykorzystania wolnego czasu

· Bezpieczne i rozsądne korzystanie z kąpieli słonecznych i wodnych – rozmowa.

3.

Do widzenia szkoło!

· Wspomnienia świetlicowe – wypowiedzi dzieci na temat śmiesznych, miłych wydarzeń w świetlicy.

· Moje wakacyjne plany - rozmowa.

· Świetlicowe porządki- wspólnie sprzątamy świetlicę.

 

 

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 6 gości 

Kontakt

PSP nr 7 im. Jakuba Kani w Opolu

ul. Budowlanych 40

45-122 Opole

tel/fax +48 077-423-23-25

e-mail: sp7opole@wodip.opole.pl